2007. április 9., hétfő

II. HW cult tali


Nos,mit mondhatnék?Sajnálhatják,akik nem jöttek el,mert mi öten(!) igazán nagyon jól mulattunk és finomakat ettünk,mert főzött nekünk az én anyukám,aki másodállásban angyal.Komolyan mondom,rég nevettem ennyit.Biztosan ismeritek azt,mikor már a sok röhögéstől fáj a hasatok.Na ez most pont olyan volt.Aztán ottvolt Etrius és a masszázs.Anyáááám...Irtózatosan jó volt,még most is beleremegek,ha rágondolok.Bipi ölelése :D Hihi,a nyakörv útban volt.A füle meg a képeken.Najó,ezt senki se érti,nembaj.Krampusznak jólállt a zöld kockás pizsialsóm,Viktorhoz meg olyan jó volt odabújni.Majd ha jókedvem lesz,elkortyolgatom a borocskát.Persze nem egyedül,mert egyedül borozni olyan tré.Sangriázni az más...De azt is jobbszeretek társaságban ;)
Kész a szoknyám.Majdnem.Ja és voltunk turiban,megdöntöttük az eddigi rekordunkat és nyolc kiló ruhával állítottunk haza.Kincsekkel Alíznak,Pocaklakó Pankának,tesómnak,anyának,Majomparádé doktornak(gyengébbek kedvéért:Sági úr,az élettárs) és nekem.És olvasom a Memnoch-ot,amikor épp nem törizek vagy Viázok.Sajna rá most nemnagyon tudok időt szakítani,de igyekszem.Tegnap betöltötte a nemmondommeghányadikat,ő reflexből úgyis közli,hogy tizennyolc.Én meg ugyanígy közlöm múltkor egy nőnek,hogy tizenhat.Végülis...Énkérekelnézést.
Ennyi.Ittvan mindkét tesóm és most ennek örülök,mert szeretem a tesóimat.Ja,új ruhát kapott a blogom,mert csak.Mert szép.De majd egyszer kap egyedi tervezésűt,csak lusta vagyok leülni és megcsinálni.Majd a nyáron,ha meg nem jön össze(mert ez is előfordulhat,én is csak ember vagyok),akkor majd megkérek szépen valakit,aki ért hozzá.
Csók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése