2007. április 20., péntek

Na,a tegnapi séta nem jött össze,ennyire érdemes előre tervezni...De ettől még egész jó kis nap volt tegnap.Lementünk anyuval a városba,ami szökőévente egyszer ferdül elő,a sarki turinál(szent az ő neve,hála érte az égieknek)messzebb nemnagyon jutunk együtt.Lementünk ikszipszilon biztosítóhoz(nem reklámozok,nem mondom meg melyikhez)leadni egy papírt,aztán tovább a kínaiba cipőt nézni(nem találtunk),onnan zé drogériába olvasószemüvegért,beújítottunk egy tábla boci aero-t és a pénztárostól kaptunk ajándékba egy Celine Dion tatyót meg egy összecsukható hajkefét,ami jóljön mert a régi kefém tegnap reggel szétesett.Még jó,hogy anyut mindenki ismeri ebben a porfészekben :D Voltunk zöldségesnél is,vettünk almát,banánt,epret meg körtét és estére összedobtam egy ISTENI gyümölcssalit.Főzni nem tudok,de a salátákhoz meg a teához nagyon értek.Salizás után anya eltűnt én meg beraktam egy adag mosnivalót,ha már vettem délelőtt öblítőt meg pézsét.A nap csúcspontja azért mégiscsak Bogyó volt,hét elején kértem tőle időpontot,kaptam is szerdára,de aztán csúsztattuk csütörtök este nyolcra.Ki az az elvetemült vadállat,aki este nyolckor képes lemászni pedikűröshöz?Hát persze hogy Norewa.Jól elröhögcséltünk,sztorizgattunk,kiderült hogy szemölcs van az egyik körmöm alatt(ciki),azért fáj annyira.Mert hát a gomba az nem fáj.Most elvileg vennem kéne valami krémet,gyakorlatilag nem tudok,mert Bogyó nem írta fel a nevét.Így jártam,marad a szemölcs.
Jó hír:az éjszaka folyamán már csak egyszer akartam megfulladni.Talán mire lejönnek tesómék el is múlik a nyavalyám és nem fogom szanaszét fertőzni őket :D
Mára nem tervezek semmit,hátha jól sülnek el a dolgok...Ja,de.Egyvalamit tervezek.Tanulni szeretnék.Tegnap is összejött,fél tizenkettőkor,este.Ma kicsit korábban kéne,mert bár tény,hogy este vagyok aktív,azért mégse éjfélkor kéne a második világháborút boncolgatnom.Ja és Viától ezer bocs,szétkapcsolt a netem miközben a Hana Kimit próbáltam meg leszedni.Sebaj,ma is elolvashatom,megvár.Nem?
Van egy üveg tokaji aszúm.Kinek lenne kedve elfogyasztani velem?Komment formájában várom a jelentkezéseket.
Csók mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése