2007. április 17., kedd

üzenet


Kedves Oroszlán!
Hiányzol.Nagyon.Szeretnélek felhívni,hogy megkérdezzem hogy vagy,de nem merlek.Nem hinném,hogy ráérsz egy magamfajtával foglalkozni.
Szeretettel ölel: a Macskakölyök
Helyzetjelentés:
Meg vagyok fázva,de irdatlanul,beszélni is alig bírok,de hála a kedvenc Tündéremnek,a kedvem még mindig nagyon de nagyon jó,s bár Erika(a kozmetikus) szerint borzasztóan néznek ki a szemeim(karikásak,a bőröm meg úgy kiszáradt az orrom körül,hogy a kezelés se sokat használt),tényleg jólérzem magam.Fújom az orrom meg néha ráz a hideg.Naésaztán,ledőlök húsz percre és a toppon vagyok.Sokat alszom,ha meg ébren vagyok,akkor turmixgépeffekt.Pörgök,de nagyon és vakarom a falat,mert PESTRE AKAROK MENNIIII!!!!*toporzékol,visszaül,blogol tovább*9-én ismétlőérettségi,egy hónapra rá szóbeli,aztán tépek Bogácsra,vagy Pestre,nemtudommég.Ha meglesznek a felvételi eredmények,akkor lakást lesek:) Helycseréstámadás a nővéremmel,ő leköltözik Gyarmatra,én meg fel Pestre.Tudom,hogy össze fog jönni,idén muszáj,mert ha nem,bekattanok.Ja,azon már túlvagyok.Hehe :D
Csók mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése