2007. június 18., hétfő

"alakformáló torna"

Pfff...*puffog,fújtat,vörös a feje a dühtől,szája meg lassan sírásra görbül*
Jól behúztak megint a csőbe,ezúttal a nővérem.Ilyen családom van,ezek mellett nem kell ellenség.Közli velem tesóm a múlt héten,hogy hétfőn fél kilenctől fél tizenegyig programunk van,mondom jó.Ma reggel regélte el,hogy alakformáló tornára megyünk,de ne izguljak,nem ugrálós.Nekem már itt bűzlött a dolog,de mondom bátraké a szerencse meg aztán formás popsira hajtunk mindketten.Lemegyünk ikszipszilon fittnessterembe,közli Zé nő,aki mellesleg a fogorvosom tesója(azt hittem,hogy az a vadista szandál tartja a tornát,aztán kiderült,hogy az ikerpárja),hogy akkor most gerinctorna,de az alakomnak is jó.Fura volt,hogy ilyen hatvanas-hetvenes mamikák mászkálgatnak,gondoltam nem égek nagyot.Hát azt hittem ott bőgöm el magam a dolog végére.Önbecsülésem és életkedvem rohamosan foszladozott szerteszét,pláne mikor a nő közölte,hogy "rendszeresen kéne járni".Persze,neki pluszbevétel,ő mindenképp jóljár.
Engem mégegyszer nem basznak át.Elég volt,hagyjanak élni!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése