2007. június 7., csütörtök

másnap :P

Nem nyírtam ki magam :p Csakazértsem.Erős vagyok és szép és okos és "inteligencs" és már reped a plafon :) Ezer köszi a kommentelő "cheerleader" lányoknak.Imádlak titeket csajok.Meg a Drágámat is szeretem,mert tartja bennem a lelkem és lebeszélt arról,hogy ellógjam a szombati szóbelimet,ami után úgy berúgok majd,mint az albán csacsi és ha jön a Bébim,akkor őt is leitatom.Alaposan. :D
Itthon van Robi és jól megölelgettem és hamiztunk friss kecskesajtot,hozott fényképeket Berlinből,Kínából,meg összerakta a Gösseres albumot(a családin még dolgozik,de alig várom,hogy azt is hazahozza) és jót nevettünk azon,hogy a tanulók meg vannak örökítve. 
Nem vagyok ideges.Próbálom felfogni a Hidegháború eseményeit,de nem igazán megy.Nembaj,van még másfél napom,legfeljebb elcseszem,naésakkormivan?Akkoris költözöm és punktum.Ezt már eldöntötték az Istenek.
Tudom a választ a költői kérdésre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése