2007. július 3., kedd

"Este van már, késő este..."

Rózsateát kortyolgatok,mostanáig beszélgettem Mollyval,de már álmos,lelépett aludni.Én megvárom a holnapot,vagyis kábé 10 percig ülök még itt a konyhában,mert itt van net,a szobámban még mindig nincs,de szerintem már csak napok kérdése.Nembaj,elvagyok,fordítgatok,dolgozom,blogot csinosítok,még egy-két apróság és kész.A jobb oldal tök üres,majd kreálok rá valami kis csinit.Valamit,ami passzol,ami még nem giccsparádé,ami egyszerűségében gyönyörű.Ez most olyan nyakatekert,de ma ilyen nyakatekert vagyok.
Voltam tegnap tornán.Mégiscsak el fogok járni,mert egész jó volt.Vonakodva bár,de beismerem,hogy használ,de most kihagyunk két hetet,mert az Andi nyaral és nélküle nincs torna,de egész nyárra az összes hétfő reggelem be van táblázva,úgyhogy így jártak azok,akik olyankor akarnak látni.Újabb cicerói körmondat,ilyen az én formám.Nembaj.Nekem jó így is,akinek nem tetszik,ne olvasson.
Semmi kedvem aludni,de sajna előbb-utóbb kidőlök,úgyhogy jó éjt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése