2007. július 9., hétfő

Pasifront II. avagy a Puffogó Szingli feltör,mint a talajvíz


Nos,a Nagymacskánál hagytam abba annakidején.Nyálcsorgattam még utána egynéhány hónapot, sírtam miatta kismilliószor mint egy kisgyerek.Elmebajomból egy kedves leányzó gyógyított ki,meglepően gyorsan,ezúton is köszönet neki.
Visszatértem a gyökerekhez,három év után megtaláltuk egymást  Első Lajossal, két éjszakára.Szerinte még mindig tart, szerintem nem tudom. Gyorsan továbbállok, mert igazából nem is vagyok én szerelmes,csak fellángoltam, de alaposan.Ja, most megint megtalált a Gergő is, a Merse haverja, de megint csak dugni akar, nekem meg "csak" arra nem kell senki.
Huhh, van ám ez a francia vendég, kis boxos cukorbogár, nagyon bejövős, tesóm nézte ki nekem, azóta beszéltünk 3 szót(ma reggel köszöntem neki inglisül,meg egyszer kért inni gyümilét),de most kitaláltam,hogy tudnék vele szóba elegyedni.Itt fog lakni két hónapig, szép lassan becserkészem.*ragadozókicsiállatka*
Nagyvonalakban.Vannak ám még körülöttem hímek, de legtöbbjük szóra sem érdemes.Nem érdekelnek különösebben a féltékenykedő hölgyemények sem, most vadászok.
Mától sörfesztivál, ideális vadászterület, ha esetleg a "francia kapcsolat" befuccsolna. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése