2007. szeptember 25., kedd

Százötven

Ezt el kell újságolnom: ma főztem.Krumplit,kicsit sótlan lett Manó szerint(bocsi,kiskoromban a vesém miatt le kellett szoknom a sóról és bár már nem kell diétáznom,ez a "nem sózom meg a kaját" dolog ez megmaradt),meg kicsit szétfőtt,mert én szétfőve szeretem.Ezért jó a menzás krumpli,azt mindig széjjelfőzik :D 
Itt volt a Molly és tök cuki élőben és csini is ésésésésésés...Huhh,nem jutok szóhoz na.Őt is jól megetettük,mert a krumpli mellé volt párizsi szelet meg tzatziki,ebben az a vicces,hogy én is vettem ubit meg joghurtot,meg Manó is,tehát dupla adagot raktunk össze,de nem gond,a héten elfogy,ebben biztos vagyok.Legfeljebb hazaviszem.
Gubát is kell csinálnom,mert ígértem valakinek.Fahéjasat,mert az jó.Ahhoz képest,hogy saját bevallásom szerint nem tudok főzni,egészen kreatív vagyok a konyhában,múltkor is pudingot főztem ma meg ugye ez a krumplis-tzatzikis dolog.Jövő hétre beígértem Manónak egy tócsnit,mert mindketten imádjuk,ezenkívül szeretnék valami tésztát is összedobni.Szívem szerint csuszát csinálnék.Rég ettem csuszát...
Egy dolgot tuti nem csinálok: gombát,mert nemfinom,nem szeretem.Tököt se,ja de ez már kettő.Jólvan na,fáradt vagyok,különben is,bölcsész vagyok,nem matematikus :D
Na jóéjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése