2007. szeptember 9., vasárnap

Tárgyfelvétel=Garantált idegösszeomlás


Huhh anyám,hát nem volt egyszerű a péntekem.Összeraktam az órarendem már múlt héten,meg a hét elején még módosítottam rajta kicsit.Csütörtökön kinyomtattam a véglegesnek hitt verziót.Péntek reggel beléptem etr-re és egy hatalmas,piros színű üzenet fogadott,melynek láttán előbb szívinfarktust,majd sírógörcsöt,végül sikítófrászt kaptam.Kihajítottak 6 kurzusról!Szentségesistenek,most mit csináljak?!Sírtam,mint egy gyerek,mert már nem lehetett tárgyat felvenni,így azt hittem,buktam a félévem.Anyám kiabált velem(?!),hogy ez nem lehet,ilyen nincs.Jól felhúzta magát,és tovább ordítozott,ezzel engem méginkább padlóra küldve.Az én életem, "karrierem" esett szét,nem az övé,mégis ő kiabált,ahelyett,hogy próbált volna nyugtatgatni.A nővérem volt az egyetlen,aki higgadt tudott maradni,ezúton is köszönöm neki a támogatást.
Sírva hívtam Dodót,akivel még a gólyatáborban ismerkedtem össze,ő mondta,hogy hívjam a Zsombort,de ő meg nem vette fel.Pánik,sírógörcs.Vissza etr-re,ahol beleütkötem egy számomra ismeretlen fogalomba: "Versenyjelentkezés".Hoppá!Probléma megoldva,délután 4-től megint lehet tárgyakat felvenni,hurrá!Három órától kockultam a gép előtt,fenn lógtam etr-en,hogy még véletlenül se maradjak le,s a türelem meghozta gyümölcsét.Csak a latinóra kérdőjeles,mert ott nincs se hely,se időpont,de majd kiderítem,hogy "mikorésholéshogyan",remélem nem ütközik más órámmal,mert az annyira nem jó érzés...Majd kiderül,jövő péntekig le lehet még adni...Meglássuk ;)
Tegnap jöttem vissza,mert úgy volt,hogy a Margitszigeten találkozom a cultom néhány tagjával.Épp fogatmostam,amikor hívott Viktor,hogy nem tudnak jönni Gáborral meg Doreenával.Hurrá,akkor úgy néz ki,hogy Aleia,Bloky és DropxofxRainX jön.Utóbbi nem jött,mint kiderült,nem engedték el.Aleiával és Blokyval meg szépen felmásztunk ide hozzám és itt boroztunk-teáztunk,meg kekszet faltunk.Pudingot is akartam csinálni,de elhúztuk az időt,nembaj,a tej elfogy a héten,majd iszunk kakaót Manócskámmal.Manócska lagziban volt,tegnap hívott,azt mondta,kicsit sokat ivott,de nagyon szeret és ma jön.Már várom,mert nagyon-nagyon hiányzik az én kis hetero élettársam <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése