2007. október 30., kedd

Jobboldal...


..ami nem a narancsos párt,hanem a blogdizájn jobb oldala,végre kitaláltam,mit pakolok oda.Jó dolog a photoshop :) Kaptam mindenféle tippeket Bundikától,köszi ezúton is,de rájöttem,hogy nincs lelkierőm minden alkalommal cserélgetni a képeket.Szóval ha kész lesz a képecske és lapitopira csatlakoztatható netem is lesz hozzá,akkor felteszem,aztán nekiugrok a Három nővér dizájnolásának,mert már mikor beígértem a tesóimnak,aztán semmise lett belőle.Meg az is lehet,hogy Jersey kisasszonynak is kreálok valamit,ha szeretné :p Még megálmodom.
Szaporodnak a kategóriák,van ugye EZ,a Blogdolgok,aztán van a Társadalmi célú bejegyzések,itt főleg véradásról meg ételosztásról meg ilyen vidám és kevésbé vidám dolgokról lesz szó,meg mindenféle érdekes programokról is akár.
Azt is mondták,hogy tegyek fel magamról fotót,szerintem éppen elég kép kering rólam a világhálón,aki mindenáron a csúf verébfejemet akarja,az nézze vf-en,vagy wiwen,vagy a honlapomon.Vagy keressen fel élőben :p
Najó,elég volt,kikapcsolom magam mára,mert veszélyesen hülye vagyok.Holnap ünnep meg fodrász,festéket kell vennem a fejemre.
Csók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése