2007. október 8., hétfő

Nátha

Pfujj de utálok betegen fetrengni otthon...Ezért inkább leléptem és itt a kis lakásomban fetrengek betegen,ami nem sokkal jobb,de itt legalább nem zavar senki,csak a kutya hiányzik,mert ő melegít(ett)...Elhasználtam egy rakat pézsét,megettem egy fél levél paracetamolt,megittam már vagy tíz liter teát,napi 1 gramm C-vitamint szedek és alig-alig javulok,pedig a borsmentás módszereim eddig beváltak.Bele lehet halni egy megfázásba? :D
Görögre se mentem be,nem bírtam felkelni az előbb említett okok miatt,néprajzra meg tök feleslegesen toltam oda a képem,a tanár nem igazán tudta,miről beszél,vagy ha tudta se lehetett igazán érteni,mert nem nyitja ki a száját,mikor beszél.Mindegy,azért valamennyit sikerült jegyzetelnem... 
Ja,ma este megint vacsit gyártunk,maláj csirkecsöcs "rizsával",aki akar,csatlakozzon,gondolok itt Mollifollira. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése