2007. október 23., kedd

Osztálytalálkozó

Szombaton volt az első érettségi találkozónk és meg kell mondjam,jól sikerült :) Nem rúgtam be,nem kell megijedni,egész este baracklét kortyolgattam(igen,csak így,tisztán!).Nem mellesleg a Darknessben voltunk és találkoztam a Timee-vel aki legalább annyira szép élőben,mint a képeken.Jó volt látni Zsófit,szép lett a haja és jól áll neki a szemüveg.Kis Gabi már nem is olyan kicsi,egészen megemberesedett,Andris nemkülönben,bár ő már harmadikban is úgy nézett ki,mint egy félisten,nem csoda,ha Zsófi már akkor odáig volt.Attila nem változott,ő jó úgy,ahogy van :D Zoliról nem maradt le a necckesztyű,ennek csak örülni tudok,Peti még mindig cigizik,nem keveset,Grego is egészen önmaga maradt,én meg hát...Azt hiszem sose növök fel :D Najó,túlvagyok néhány nem túl kedves dolgon,de megkomolyodnom nem igazán sikerült,ezt talán ők is elismerik.Rossz voltam,rossz vagyok,rossz leszek :D 
Nagyon jó volt újra látni az OSZTÁLYT.Igen,így,csupa nagybetűvel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése