2007. október 19., péntek

Véradás, Mamácskáért


Fontos közlemény,bár tudom,egyre kevesebben olvasnak.
Kedves Olvasó!

Amit írok,az nem szokványos körlevél,nem hülyeség,nem babonás levéllánc,senkit sem fenyegetek azzal,hogy lerohad a fél karja,ha nem küldi tovább.Rajtad múlik,azon,mennyi emberség szorult beléd!Mert sosem tudhatod,neked mikor lesz szükséged minden segítőre.
Mert bizony segítség kellene egy közeli ismerősömnek,aki súlyos beteg és nem én vagyok az egyetlen,aki szeretné,ha még sokáig köztünk lenne.Édesanyám évtizedek óta dolgozik együtt vele és bevallom,kevés olyan embert ismerek,aki ennyit tesz másokért,az a legkevesebb,amit érte tehetek,hogy ezt ide és az iwiw-re leírom.Vérre lenne szüksége,de a vérellátóban nincs csoportazonos vér,másmilyet meg sajnos nem kaphat.'A' negatív vér kellene,ha neked ilyen van,szépen kérlek,segíts,adj vért!
A véradásra a következőket írd fel és vidd magaddal:
A beteg neve: Jakabné Petői Mária
Születési helye: Szügy
Születési ideje: 1950. május 24.
anyja neve: Paulovics Mária
TAJ: 064556927
Kezelőorvosa: Dr. Klinkó Tímea(Onkológiai- Radiológiai Kórház, 1145 Budapest,Uzsoki utca 29,telefonszám: 06-1-251-7333)
Ahová menned kell,ha vért akarsz adni:
Országos Vérellátó Központ
véradó részleg,Budapest, Karolina út 19-21
A recepción mindenképp jelezd,hogy IRÁNYÍTOTT VÉRADÁSRA jöttél!
Ezer köszönet!

Én
Megjegyzés: én is mennék,de nekem 0-s vérem van,rh +,tehát nem jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése