2007. november 15., csütörtök

Főzőcske okosan, szépen...


Fáradt vagyok,nem sokat aludtam a héten,de a kedves családtagjaim szerint amúgyse normális,hogy 10-12 órákat vagyok képes végigaludni(megkérdeztem olyat,aki ért hozzá,igenis normális dolog),de erőt veszek magamon és még nem fekszem le hunyni,annál is inkább mert éhes vagyok,meg egyébként is ha most ledöglök,éjfél körül felkelek és akkor megint éjszakázás,annak meg semmi értelme.
Tehát most majd nekiugrok főzni,a csirkét vagy pulykát(nemtom beazonosítani így fagyasztva és nincs felcimkézve),vagyis ismeretlen eredetű madármellet kivettem a fagyóból,most olvadozik némi langyos vízben.Csinálok majd hozzá steak krumplit mert a püréhez most nincs türelmem,meg ecetes-lilahagymát,olyat még sose csináltam,de az elméleti része megy a dolognak.Via ne izgulj,semmi Yarnás húzásom nem lesz,meg tudom különböztetni a cukrot a sótól :D Meg amúgyis,ha elszúrom,hát úgykell nekem,én eszem meg,mert Andymanó nincs itt,hazament.Én holnap megyek ingyiribingyiri...gólyabálba :) aztán szombaton haza,mert dolgom van otthon,hétfő este tolom vissza a képem.
Amit eddig csináltam és jól sikerült:
-tócsni Andyval közösen
-krumplipüré úgy,hogy én pucoltam és főztem meg a krumplit
-ipolyparti pulyka(anyu mondta,h mit kell belerakni én meg nekiugrottam és összeraktam)
-tanyai ragu(anyu telefonba diktált,az volt a menü és papus megette,a vendégek meg jöttek,szakács sehol,anyu messze)
-tatár beefsteak(szegény Urbán Árpi bácsinak,még mikor élt és tökre ízlett neki)
-steak krumpli(múlt csütörtökön mert éhes voltam)
-tzatziki(mert nem művészet)
-mákos guba,fahéjas guba
-puding
-kókuszkocka,legalábbis a piskótája
-forró csoki igazi csokiból
-tojásrántotta(mert alap)
-számtalanféle saláta,mert folyton salátát gyártok
Hirtelen ennyi jutott eszembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése