2008. január 29., kedd

Az a bizonyos jegyzetbolt...

...ahol az ember mindent megkaphat.Nem csak könyvre gondolok,mert itt mindig szívesen látnak.Ha szomorú vagy,itt garantáltan mosolyogni fogsz,ha meg már alapból mosolyogsz,akkor ezt csak fokozni tudják.Megkínálnak minden földi jóval,ma éppen kávét kaptam vizsga előtt,egyébiránt menő még a "Mikuláshús" amiről először azt hittem,hogy tényleg valami húsétel,de igazából csoki és mint tudjuk,szeretem a csokit.Vizsga előtt érdemes bemenni,ma is ott tanultam,még könyvet is nyomtak a kezembe,ami kapcsolódott a vizsgámhoz,sajna a vizsgán nem vettem hasznát,de ez nem jelenti azt,hogy a későbbiekben nem válhat hasznomra,úgyhogy ezúton is szeretném megköszönni a drága uraknak,hogy drukkoltak és segítettek:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése