2008. január 12., szombat

Kelet, néprajz

Nem kell megijedni,még mindig élek.Pálfi meghúzott,30-án UV,nembaj,Papus szerint jobb,hogy most estem át a tűzkeresztségen,mert legalább nem tör le annyira,mintha mondjuk harmadéves koromban húznak meg először.Hát azért szerdán kicsit szétestem,ennek Andy élőben,Pöttye online volt tanúja,sajnálom,ha elcsesztem a szerda estéjüket,nem volt szándékos.Via is mondta másnap,hogy ne legyek beszarva,sokkal több kell ahhoz,hogy kirúgjanak az egyetemről(pillanatnyi elmezavaromban mondtam neki,hogy ki fognak rakni).
Jövő héten négy vizsga,de én csak a néprajztól félek kicsit,nem azért,mert nem tudom,hanem mert lehet,hogy beszólok Mohaynak.Megbántott azzal a négy palóc megye dologgal(nem olvas Mikszáthot?!),meg mondott még jónéhány iszonyatos baromságot én meg amilyen kis dög vagyok,lehet bepofázok neki,csak ugye ezt vizsga után kéne megejtenem,de magamat ismerve nem fogom kibírni.Szóval drukkoljon mindenki azért,hogy a kedves jó Mohay tanár úr ne mondjon a vizsgámon valami baromságot,amin esetleg elkezdek röhögni,vagy mégrosszabb,beszólok neki.Mert ez még vizsgán is képes kiakasztani a népet,szegény Dodót elküldte ácsnak(!) amit mondjuk én nem nyeltem volna le...Merthogy aki nem szeret olvasni,az minek megy bölcsészkarra...
Hétfőn görögből írásbelizek ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése