2008. február 22., péntek

11. nap

Kedden ettem cuflit(polgári nevén kiflit),sajtos tésztát Piri mamával kedd este,szerdán is kifliztem,mert másra nem volt időm,tegnap vegás szendvicset,kis adag salátát a Hisztiben,fél csomag kekszet este a tv előtt,mert kicsit magam alatt voltam.Ma volt a csúcs,kifliztem reggel,itthon meg sóskát két tükörtojással(mert dőzs van),meg egy pici(tényleg pici,fél marék)mákostésztát két kanál mézzel.Úszott a mézben :D Nem eszem sokat Pesten,csak itthon,de hús az egyáltalán nincs már tizenegy napja.Már nem is igazán kívánom.Néha rámjön,hogy jaj de ennék egy kis csirkehusit,olyankor arra gondolok,hogy anyu most milyen büszke rám.Mert az.Végigcsinálom.Akaraterő és türelem kell hozzá,nekem tudomásom szerint egyik sincs,de ezekszerint valahol mélyen elásva mégis van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése