2008. február 24., vasárnap

13. nap

Ma sokat zabáltam.Rántott sajt hasábkrumplival,fokhagymás tartárral,aztán két gombóc fagyi sok csokiszósszal,délután fél tányér sóska fél marék krumplival,nemrég fél tányér tejbegríz fahéjjal és kakaóval és Piri mama még madártejet, "tejesmadarat" is akar csinálni és abból is muszáj ennem,különben megharagszik.Vagy belehalok :P
Más: Kutymorgó vérezget,mert lány ugyebár és hát csupa vér a lepedő.Mamimmal ötleteltünk egy sort,hogy mit csináljunk vele,azt nem lehet,hogy nem alszik az ágyikóban.Szívem szakadt meg tegnap is,mikor kicsuktam az előszobába egy fél órára és sírt.Szóval gondolkodtunk,eszembe jutott,hogy Ildi mondta,hogy húzzak rá egy bugyit,ő is azt csinálta Cukival.Elővakartam egy réges-régi frottírbugyit,ami már úgyse jó rám és amúgyse szeretem túlságosan.Fogtam Kutymorgót és ráhúztam,és mivel elég nagy egy ilyen pöttöm kutyira ez a nagymamifíling bugyi,rákötöttem egy szép csomót,így le se tudja húzni és nem is esik le róla :) Vicces látvány,de egész jól tűri.Szorosnak se szoros és így nem lesz véres az ágyikó.
Vettünk tegnap csizmácskát a nővéremmel,leárazás volt a Leonardoban és 26ezerről 7ezerre volt leértékelve egy csizma és tökre megtetszett és volt a méretemben és a talpbetét is belefért.Megvettük,imádom és nem érdekel,ha emiatt most megint tökre le leszek égve,csizma akkoris kell,mert az összesnek elhagytam már a sarkát.Szeretem a tesómat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése