2008. február 3., vasárnap

A puffogó szingli ismét jelentkezik

Dögöljön meg minden egoista f*sz,minden férfiállat.Mind egyforma,csak magára gondol.Ő bánt meg,én békülnék,ő támad.A másik vinnyog,hogy elvenne,de ő is csak szájhősködik.A harmadik bőszen tervezgeti velem az életét,csak azt felejti el,hogy nekem más terveim vannak.Tanulni akarok,el akarom végezni az egyetemet,azt meg úgyse hagyná.
Én hülye,még hittem a mesékben,de mostmár cseszhetik a szép szavakat,az ígéreteket,tőlem megfulladhat az összes,nekem egy se kell.
Esküszöm,ha fiam lesz(lesz gyerekem,ha máshonnan nem,majd spermabankból)és ilyen egoista farkangyal lesz(és még mennyirehogy az lesz,mert mind egyforma),úgy fog bánni a nőkkel,ahogy velem bánnak a pasik,agyonverem.Az istenek szent neveire mondom,megverem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése