2008. február 6., szerda

Fodrászokgyöngye

Mindjárt kettő is van belőle.Nem véletlenül nem járok Pesten fodrászhoz(se kozmetikushoz,se pedikűröshöz,se manikűröshöz,mondjuk ez utóbbi alapból elég ritka,egy évben talán kétszer fordul elő,hogy nem magam csinálom a karmomat),itt egyrészt minden maximum két saroknyira van,másrészt olcsó,sőt,a fodrász ingyen van,csak a festéket kell megvennem.Kiskorom óta Varga Zsuzsi vágja a hajamat.Jó,persze,előferdült,hogy a derékig érő loboncomból vállig érő hajacska lett,de akkor még nem volt beleszólásom a dolgokba(értsd: még pöttöm voltam nagyon) és ma is neki meg Annamarinak(akinek mindene fekete,mikor az én hajamat festi) köszönhetem,hogy ismét szeretem a hajamat.Tulajdonképp az egyetlen dolog,amivel elégedett vagyok.Na jó,lehetne kicsit hosszabb(mondom ezt a vágás után),de ez csak idő kérdése,nyárra megint a derekamat fogja verdesni.Ezért imádom :) És imádom a két fodrászhölgyet is,akik mindig visszaadják az önbizalmamat és az életkedvemet.Csajok,ezerkösz!
Jaj meg hát ugye a nővéremet se hagyhatom ki a sorból,akivel megint egyszerre voltunk hisztisek,de kész szerencse,hogy még ilyenkor is szeretjük egymást :) Jó vele vásárolni és mostmár tudom,hogy jó vele fodrászhoz járni(mert van nála körömlakk:D ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése