2008. március 19., szerda

37. nap

Húúú anyáám...Vasárnap reggel virslit fogok enni :D Ma ettem cuflit reggelire,Shon csinált nekem kávécskát hozzá(lávláv béjbi,örökhála),ebédre krumplifőzeléket kaptam Piri mamától,meg ettem rémrossz csokis muffint.Második kávém helyrebillentette az egyensúlyt :) Istenien vagyok,rendet raktam a szobámban,elraktam az összes vasalt és vasalatlan ruhát,összecsuktam a szárítókat,egy hétig itthon leszek most és rendnek kell lenni(mert egyébként lomtár a szobám,mióta Pesten lakom),mindjárt nekiállok füstölőzni is.
Jaj,mekkora állat vagyok,nem is meséltem,mi volt múlt hétfőn!Ír kulturális est volt az egyetemi Könyvtár Klubban,volt előadás Kik is azok az írek? címmel,meg Irish coffee (és ez most REKLÁM) koncert,ami egyszerűen hihetetlen volt.Kocsmazenére számítottam,de sokkal többet kaptam.Tudni kell rólam,hogy döglök az irish folk music-ért,meg igazából mindenért,ami ír(oh az a jó kis Guiness,amit a Horánszky utcában,a Fiktívben ittam az utolsó latinóra után...),legyen az sör,tánc,zene,egyedül a whiskey az,amit mellőzök,de a Tullamore-nak még a szaga is jobb,mint az "átlagwhiskeynek",az ízére bevallom,nem emlékszem,de egyszer tutira kóstoltam csak akkor már mindegy volt,mit iszunk. Minden vágyam,hogy egyszer vagy akár többször is eljussak a Smaragd Szigetre :) Mert még sosem voltam.Lehet valaki úgy szerelmes egy országba,hogy még sosem volt ott?Ír vendégeink már voltak egyszer,mondtam is nekik,hogy I LOVE IRELAND,mondták,hogy menjek ki mindenképp.Hagytak nekem irish breakfast teát egy dobozban :D Vagy mégjobban megszeretem,vagy egy életre kiábrándulok belőle(ezt már nem ők mondták,ezt én mondom),csak lenne egyszer időm és pénzem...
Voltam megint Viánál,hétfőn este,megint 11-re értem "haza",de megérte maradni,ottvolt Edit is,kaptam vacsit is és vacsi közben Edit elmesélte,hogy mé sántít és maximálisan együtt tudtam vele érezni és jól meg is ölelgettem,mert szeretem ám nagyon :) Viát nemkülönben,senkit sem ismerek,akivel ilyen jó játszani,tegnap is fél egyig tök sokáig játszottunk,ha nem mondja be az unalmast a fórum,lehet,hogy még most is szórakozunk :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése