2008. március 9., vasárnap

Bulihuligánok


Kezdjük mindjárt a péntek estével.Nem volt túl jó a kedvem a buszozás miatt,de tesóm rávett,hogy menjek át,mert buli van,Tamás nap meg minden,mondom hát jó,akkor megyek.Átöltöztem,kifestettem magam,alkottam valamit a hajamból és átmentem.Tesóm sehol,leültem Bözsiékhez,elkezdtünk vodkázni.Mire jött tesóm meg Piri mama,már éreztem,hogy bajok lesznek.Táncoltunk,nem keveset,énekeltem,nem keveset és nem is rosszul.Sorban ittuk a vodka-barackot,előbb Royal,aztán már Finlandia,mert élni tudni kell.Kettő óra tájban borzasztóan kellett pisilnem,persze az összes wcben vagy fetrengtek,vagy térdeltek,így Piri mamával szépen hazasétáltunk pisilni,persze én még mentem volna vissza,de rájöttem,hogy már nem bírok.Itthon ragadtam,kis segítséggel átöltöztem,végigvágódtam az ágyon és fel se keltem kilencig,akkor jött apu,hozott nekem fehér rózsát nőnapra.Az orrom hegyéig se láttam,nem találtam a tőlem tíz centire lévő vázát.Nagy nehezen vízbe raktam a virágot,apu elment,én visszafeküdtem.Na itt kezdődtek a gondok.Kiszaladtam a fürdőbe,mert sürgős tárgyalnivalóm volt egy rókával.Aztán mégeggyel és a végén egy harmadikkal is.Ebédre azért sikerült észhez térnem,ott mondták Piri mamáék,hogy este folytatás.Szentségeségiúrnő.Rápihentünk az estére tesómnál,aki kiselejtezte a fél ruhatárát,aztán meg nekiálltunk készülődni.Anyu közölte,hogy neki kell egy harisnya,mert szoknyát vesz,mondom nem biztos,hogy tudok adni,de mindent megteszek az ügy érdekében.
Felvettem a cicikidobós fekete felsőim egyikét,meg egy hosszú,fekete szoknyát,Piri mama barna csíkos kosztümben és magassarkúban nyomult.Kezdtem egy karamellás Bailey's-szel,folytattam némi Charleston-nal,közben egy kis(?) táncolgatás a lányokkal,Lolka is volt,meg Ildi "anyu",meg Móni,tesóm,Konyhás Kriszta,Atti,Szabados Bazsi,zárás után Marek,Shon,Máté meg Bözsi.Éjfél tájban valaki kitalálta,hogy menjünk le a Balassába,mert retrobuli van mekkora poén,hogy a Gösseres bagázs ott bulizik.Piri mama mondá,rendben skacok,de ki ügyel?Megkérte szépen Papust a nemes feladatra,aki le is jött,mi meg folyó- és sminkügyek elintézése után elindultunk,én még előtte átvettem a szoknyámat valami rövidebbre,mert tudtam,hogy meg fogok sülni.
Félúton jöttünk rá,hogy pénz az nem sok akad,nem gond,a csajoknak úgysincs beugró,piát meg majd megoldjuk.Egész úton ment a kornyikálás,nagyon szerethetnek minket most a népek.Nem fontos :) Bevonultunk,két srác már a bejáratnál infarktust akart kapni,mikor meglátták a kiskosztümös "Gösseres" Pirit,meg a tarkabarka pereputtyot.Lebucskáztunk a lépcsőkön és miután mindenki megszabadult a kabátjától és egyéb feleslegesnek ítélt ruhadarabjától,kezdődhetett a partyanimal feeling.Oltári volt a dj,minden elsimerésem,olyan sorrendben keverte a számokat,hogy csontra szétráztuk a csajokkal a fenekünket,nem is lesz egy darabig gondunk vele :D Persze mindenki meglepődött rajtunk,találkoztunk egy rakás ismerőssel.Laci,Specziár "Speciális" Viktor(köszi a két sört,édes vagy!),Benécs Bazsi,Berti,Ibolya,Marina,Sityu és még sorolhatnám holnap estig.Két Heineken és két és fél óra intenzív popsirázás után úgy döntöttünk,hazasétálunk,Lolita éhes volt,Piri mama kezdett fáradni és én se voltam már a toppon,Viktor úgy döntött,hazakísér minket,mert hát kell mellénk egy kemény pasi ugyebár,nehogy nekünktámadjon valaki hajnal fél négykor.A hátsó kijáraton távoztunk,a művészbejárón jöttünk haza,ott jöttem rá én is,hogy éhendöglök menten.Megrohantuk a konyhát,befaltunk egy-egy adag majonézes krumplit kenyérrel(tényleg éhes lehettem,ritkán eszem kenyeret a krumplihoz),mert addigra már Viktor is megéhezett.Piri mama felváltotta Papust,Lotti felment,én meg hazabattyogtam,az utolsó emlékem az,hogy az óra hajnali három óra negyven percet mutat,ami azt jelenti,hogy rekordidő alatt sikerült a Balassától hazaérnünk.Tesóm nem tudom mikor jött haza,későn vagy korán az nézőpont kérdése :D Mert tudunk élni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése