2008. március 20., csütörtök

Norewa garázdálkodik a statgépen


Hogy ne csak a böjtről pofázzak folyton,nézzük,ki hogyan talál ide a blogra.Lehet ugyebár,hogy valaki a freeblog berkein belül talál meg.Ez a legritkább :D Aztán lehet olyan is,hogy más bloggerek/bloggerinák linkjei közt botlotok az én blogomba.De ami a legbiztosabb és legnépszerűbb,hogy fogod a gugli nevű keresőt,beírsz egy szót,aztán a találatok közt vagy ott lesz a blog,vagy nem.S hogy melyek azok a szavak,ami alapján biztos,hogy belebotlasz a blogomba?No,szemezgessünk.
steak krumpli -jójó,erre még emlékszem,épp a nemlétezőfőzőtudományommal dicsekedtem
egyetemi élet -igen,ilyen kategória határozottan van a blogomon
FEKETE KÁLA -így,csupa nagybetűvel.Ez is rémlik,láttam már olyat
mirena fogamzásgátló -*pirul*ezt inkább ne feszegessük
rák férfi rák nő párkapcsolata- hú,az olyan csöpögős valami lehet,már csak magamból kiindulva...
norewa- kösz-kösz,reméltem,hogy ez is eszébe jut valakinek
métereskalács- azt de szeretem!
max konyhai naplója- hát azzal sajnos nem szolgálhatok
modern lovagok- az de egy édeskedves bejegyzés volt :D
szalagavató keringő zenék címe- ez meg egy szép szószerkezet
kiskisasszony- hű...ez hogy jött?
minden ami szep es jo- az ékezet is jó dolog...Pindúrpandúrokfeeling.De ilyen kategóriám is akad
forralt bor eredete- a fazékban keresd :D
molly naplója -ööö...
könnyű kutyanevek -Buksi,Bundás,Morzsi,soroljam még?
gösseres tábla -van itthon pár :)
modern gyerek szoknyák -na ezt nagyon nem értem...
a szeretett csodákra képes- hát még a szeretet... :D
nem emlékszem a mosolyodra -én sem a tiedre :D
önbizalom gyermek hiány -most akkor gyermekhiány vagy önbizalomhiány?Nem mindegy!
ferrero rocher soundtrack -azt még nem hallottam,jó szám?
szép zenék névnapra -hát itt olyan nincs.Tényleg nincs.
német római birodalom- húúú az mekkora buli volt
rák férfi az ágyban- kérdezz olyan rákot,aki pasi
barbim napló- Barbie tud írni?!
"shäffer gábor"- nem kell az az umlaut,baromira allergiás rá a srác,ha úgy írják a nevét
emlékszem- tényleg?Hát én nem.
imre zsolt- khmm...jó pasi?
BŐRSZOKNYA öreg néni- ezt hogy sikerült összepárosítani? o.O
kiharu- aki egy gésa és a róla szóló könyv nagyon jó,csak ajánlani tudom

Hát ennyi a februári adag.A márciusi is aranyos,de azt majd hónap végén megkapjátok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése