2008. május 28., szerda

Hazaköltöztem

Igen,Kedves Olvasó,bizony,egy szál bugyim se maradt Pesten(csak a Nők Lapja a budiban,amit ma vettem,de majd holnap veszek másikat,mert Dobó Kata és egyébkéntis...) A szajré: vagy hat zsák,két doboz,egy utazótáska,egy nagy "company for women" és nemmondommegacégnevét piperetáska,egy málhazsák,egy laptop és egy hokedli.Jaj meg a kincsesfiók,ami egy nagy kartondoboz kis fiókokkal és kb hatéves korom óta megvan,sminkcuccot meg hajcsatokat meg nemtom még mi mindent tárolok benne :) Találtam a mikró mögött egy fél üveg mézes málnát(gyengébbek kedvéért: pálinkát),de aztán mégse hoztam haza,nem szeretem én azt annyira... 
De azért attól,hogy hazaköltöztem,még mindig írok a Pestilány kategóriába is,mert kicsi szívem egy életre Budapesté...
Nyár végén költözöm vissza :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése