2008. június 12., csütörtök

Ember tervez...

Úgy volt,hogy péntekig nem leszek,csak azt kihagytam a szórásból,hogy Lottinak van magentaszínű web and walk kütyüje,amit ha bedugok a gépem seggébe,akkor jön rajta a világháló.Meg azt is kihagytam a szórásból,hogy átrendeződnek a vizsgák bizonyos technikai okok miatt.Mit szépítsem?Buktam.Ennyi :P Majd UV-zok,nem nagy ügy.Volt már ennél rosszabb is.
Filmtöri meg négyes,jippjipp :) Ja és egyébiránt mostan itthon vagyok,de wifi az még mindig nemvan(így mondja a Dádi is,hogy nemvan...Kitől tanul ez a gyerek?! :D),úgyhogy mostan idesjóanyám gépénél csücsülök.Majd holnap megcsináltatom a rendszert és akkor megint leszek hellyel-közzel(amikor épp nem tanulok).
Jaj,hadd meséljek kicsit!Van ugye a Lotti és van neki a párja,a Lóri.Hát nemmondom...Irigylem az unokanővéremet,egy kicsit.Ez a srác nagyon de nagyon odavan érte(meg tudom érteni).Szeretgeti,ölelgeti,körbeugrálja,ha felmegy hozzá Pestre(márhogy Lóri Lottihoz),feltölti a frigóját,de nem ám a Lotti pénzéből(mint ahogy azt egyesek csinálják a nőkkel)!Ez már így alapjáraton okés lenne,de ezt még tudja fokozni.
Hétfőn hullafáradtan beestem a lakásba,Lóri mosolyogva fogad.Jajdejó,hogy megjöttem és bizti tök fárasztó napom volt,menjek,pihizzek le,ő meg majd csinál nekem kaját meg bármit amit még kérek,meg boltba is lemegy mindjárt,ha kell valami,sikítsak.Mondom egy energiaital jólesne,de nem kell nekem a drága(pirosbikás),jó nekem az óccsó is,meg ha kell,adok suskát.Közben bemásztam a szobába,látom az ágy megigazítva,pizsim összehajtva,laptop összecsukva,kikapcsolva(hibernálni szoktam,egyszerűbb egy fokkal).Néztem nagyot...Lóri térül-fordul,én leheveredek,egyszer csak beállít egy B betűs energiaitallal és a kezembe nyomja.Kérdezem mivel jövök.Semmivel.Hű...Ezt add össze,Kedves Olvasó!Elpakol utánam(kivételesen rumlit hagytam mert késésben voltam),kaját csinál nekem(mert végül mégis csinált,bár nem voltam különösebben éhes)és megveszi nekem a tök drága üdítőt.Teszi mindezt úgy,hogy előtte ha jól számolom,négy,azaz négy egész alkalommal találkoztunk.Hát azt hittem,meghaltam és a mennybe kerültem vagy én nem tudom,de ez a pasi...És elhihetitek nekem,látványnak sem utolsó.Nade nem áradozok itt,még a végén kétértelmű helyzetbe hozom magam...Örülök,hogy Lotti mellett van.Megérdemli a lány :)
Miért nem terem több ilyen?!Egy rám is rámférne már... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése