2008. június 14., szombat

Neked

Sosem gyűlöltem senkit.Te vagy az egyetlen,gratulálok.Sikerült kiharcolnod azzal,amit most csinálsz.Azzal,hogy éveken keresztül bántottad, aki nekem fontos.Akiért akár az életemet is adnám. Elhitetted vele, hogy rossz anya, rossz feleség, nem képes semmire, csúnya, kövér, buta, haszontalan. Vele, akinek diplomája van, akinek jól fizető állása volt Pesten. Vele, akit joggal nevezhetek példaképemnek. Vele, aki jó anya, csinos, okos, értékes nő. Egyetlen hibája volt, hogy elviselt, eltartott Téged. Téged, akiről azt is nehezen hittem el, hogy érettségizett. Téged, aki sosem dolgoztál egy hétnél tovább sehol. Téged, akinél undorítóbb embert keresve sem találnék. 
A szemére vetetted, hogy lefekszik a főnökével. Sosem csalt meg tizenakárhány év alatt. Egyetlenegyszer sem, mert szeretett. Rajongott Érted, Te meg a háta mögött tettél olyan dolgokat, amikre ha csak rágondolok, felfordul a gyomrom. 
Nem sül le a bőr a pofádról? Amikor idekerültetek, közölted, hogy hát de ti nagyon jól megéltetek a FELESÉGED fizetéséből. Ha én férfi lennék, kutya kötelességemnek érezném, hogy ÉN tartsam fenn a családomat, te ehelyett arra nem voltál képes, hogy tisztességes munkahelyet találj. Csak a csavargás, meg a seftelés, ahhoz nagyon értesz Barátocskám. Meg a kémkedéshez is remekül, valamint ahhoz is, hogy tedd tönkre mások életét. Mert a miénket sikerült.
Persze még Te sajnáltatod magad, járod a várost és nyavalyogsz, hogy veled itt milyen rosszul bántak. Semmi dolgod nem volt, kinyaltuk a segged mindahányan! Páváskodtál egész nap kinyalakodva, mint valami elcseszett bájgúnár a fehér nadrágodban meg a krémszínű pulóveredben, mint a nagyok. Övtáska a válladon, nagyon trendi voltál a FELESÉGED pénzéből. Közben meg mindenkinek szidtad, elmesélted, hogy milyen rossz nő, milyen rossz anya.Te bezzeg! Három gyereked van, egyikkel sem törődsz! Az nem törődés, ha elviszed néha focizni, meg játszol vele. Az a törődés, ha mellette vagy MINDIG, ha a szaros gatyáit is zokszó nélkül kimosod. Ha virrasztasz mellette, mikor beteg, ha odafigyelsz rá. Az nem törődés, ha hülyeségekkel tömöd a fejét. Az sem törődés, ha rábízod valakire, aztán meg ötpercenként odacsörtetsz és azon élvezkedsz, hogy a gyerek hisztizik utánad.
Ember az, aki megfenyeget másokat? Ember az, aki mocskolódik? Ember az, aki másokon élősködik? Mondd csak, embernek tartod Te saját magadat? Jó ember vagy Te? Nem. A leghatározottabban nem.
De minek is beszélek? Hiszen én csak "az a csaj",meg "az a gyerek" vagyok, én süket vagyok és vak. Mégis százszor többet érek Nálad, mert egy utolsó senki vagy. Jaj, bocsáss meg! Valaki vagy. Valaki, akit tiszta szívemből gyűlölök. Remélem boldoggá tesz. Remélem lesz alkalmam, hogy mindezt a szemedbe is elmondhassam. Ha máshol nem, majd AKKOR. Ott. Nem érdekel, ha Neked ártok vele, csak Neki segítsek, hogy új, boldogabb élete legyen. Neki, aki SZERINTED egy nulla, nekem viszont MINDEN. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése