2008. június 1., vasárnap

Statgép,májusi top 10


Best of májusi keresőkifejezések:
norewa- nyolc ember,wow!Köszi,köszi,tudtam ám,hogy számíthatok rátok!
métereskalács- esküszöm,sütök annak,aki ez alapján talált meg.Írj kommentet,hogy hová küldjem!
meggyógyúltam- az lehet,de helyesen írni nem tudsz.
a nővérem kukkolása- az egy perverz dolog.Keress fel egy pszichiátert,biztos valamiféle komplexusod van.
tanárnénik meztelenül- na ez az a hely,ahol olyat tutira nem találsz!
norewa saját bevallása szerint- nemnormális? :)
dark gotthyka- igen,ő az Andy Valo,fél évig volt élettárs-lakótárs-lelki társ.Szívemcsücske,csókollak!
Mircsike Norewa együtt- Mircsike gondolt rá.Én is gondoltam rá.Te is?
nyolcas előadó gödöllő- ami nem előadó,hanem kocsma és hangulatos és óccsó.
meglestem nővérem- hányszor mondjam még el?!Kukkolni csúnya dolog,a rézfánfütyülő kutyamindenit!
Hát ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése