2008. július 6., vasárnap

Egy

Az utolsó kettesben töltött napunk volt,de ekkor erről még halvány segédfogalmunk sem volt. Békésen pihengettünk a kórházban. Bővebben holnap :)
Ma meglepetésben volt részem. Délelőtt Sütisütős-varrós Marika mamám (Édes Mostohám),meg a Húgom jött kelteni. Hajnalig sablont bütyköltem a másik blogomon, aztán kidőltem és aludtam fél 11-ig,akkor jöttek. Szóltak, hogy jó lenne, ha magamra ráncigálnék valami ruhát,mondom jó. Visszadőltem. Jön a Nővérem, közli, hogy várnak, toljam ki a kis fenekem. Kimegyek, hát ott az egész családom, meg Laciék Ukrajnából. Füligvigyor, majdnemsírás. Leültünk ebédelni, isteni kaják voltak(újházi tyúkleves, főtt csirke, paradicsomszósz, sült csirke petrezselymes krumplival, tejfölös saláta). Aztán jött Édes Mostohám barackos joghurttortája a gyertyákkal, elfújtam őket(igen, kívántam), erre apu lerohant az ajándékával(pénz)meg a Nővérem is. Még márciusban kinéztem magamnak Anyu blogján egy női egeret, hát most megkaptam, meg mellé egy piros fűzőt, amúgy sem volt még piros fűzőm, pláne elöl fűzős kivitelben, hát most van. Volt persze koccintás is, mert tegnap este elmaradt, nem volt kedvem a bulizáshoz. Lesz még alkalmam bőven :D
Ennyi mára.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése