2008. július 3., csütörtök

Négy

Szabi tizenharmadik születésnapját ünnepelték. De nevezhették volna azt a napot a vihar előtti csend napjának is. 
Ma Szabi, az unokabátyám krisztusi korba lépett, ezúton is szeretnék neki nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánni! Szeretlek Tabi!
Ma elköltöttem egy kisebb vagyont. Vettem ugye ajándékot Tabinak, hobbyragasztót, egy bőrszálat ahelyett,ami szétment,patront a Parker tollamba(mert megszereltem és megint lehet vele írni, azt hittem, elgörbült a hegye és tönkrement, pedig csak kiszáradt. Még jó, hogy nem dobtam ki annakidején...). Most meg a kozmetikusomnál hagytam ott majdnem négyezret, de megérte. Kigyomlálta a szemöldököm, eltűntette a rügyeimet(mert tavasz van a fejemen és kirügyezett) és meg is masszírozott. Jólesett :) Jaj,majd' elfelejtettem! Kaptam új papucsot és szép és valódi bőr és kényelmes és örülök neki. Köszönet érte a Tesómnak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése