2008. július 7., hétfő

Pfff...pasik

Szinglipuffogás következik. Kérlek, Kedves Olvasó, ha férfi vagy, ezt a bejegyzést hagyd ki. Köszönöm!
A férfi(?), akivel kénytelen vagyok együtt élni, annyit se volt képes kinyögni, hogy fordulj fel te kis p*csa, nem még azt, hogy boldog szülinapot.Helyette összeköpködte a mosdókagylót, meg csurom víz volt utána a fürdő.Zuhanyzott. Tegnap se mondott semmit, pedig a szeme láttára köszöntött fel az egész családom, csak nagy kegyesen közénk ült zabálni.Azok után, hogy mosom a gatyáit meg elpakolom a zokniját, igazán vehetett volna legalább egy szelet csokit. Bezzeg én minden szarságra veszek neki ajándékot, pedig nem is az én pasim. Áhh, mindegy. Nem érdekel, csak puffogok itt, ha már élőszóban nem tehetem.
Az ex meg írt egy nyálas sms-t, tuti attól kattant be a mobilom, mert most nincs térerőm. Már csak az hiányzott a végéről,hogy "szeretlek",na akkor tuti tocsogtam volna a nyálban.
A Bika meg nem küldte el a fülbevalómat, hogy fordulna fel az is. Ide se tolta a képét, pedig bőszen ígérgette, hogy jön...
Kapja be az összes hím. Respect a ritka kivételeknek. Cenzúra meg továbbra sincs, akinek nem tetszik, amit írok róla, ne olvassa. Vagy tegyen azért, hogy mást írjak róla. Pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése