2008. augusztus 10., vasárnap

Minek nekem laptop-skin?

Az van, hogy a jómúltkor nézegettem a szitakötős egerentyűmhőz passzoló laptop-skint, de mivel drágább, mint az említett egérke én meg le vagyok égve, de ha lenne pénzem, valszeg az is másra kéne,nem rendeltem meg. Elhatároztam tehát, hogy üvegfestékkel dekorálom ki a laptopot. Mivel rohadtul vigyázok rá, meg úgy az összes műszaki cikkemre(a telefonom két éves és úgy néz ki, mintha most vettem volna ki a dobozból),ezért még rajta van a fólia. Így még csak amiatt sem kell aggódnom,hogy ha elszúrom, egy életre elcsúfítom a gépem, mert a fóliára festek, amit bármikor lehúzhatok egy laza mozdulattal(meg elvileg a festék is lehúzható/alkohollal lemosható). Fogtam a Húgom által ittfelejtett üvegfestékes zsákocskát és végigbogarásztam. Találtam benne ezüstszínűt, meg a nagy kutakodásban a kezembe akadt egy csillagocskás sablon(nem blogsablon ofkorsz), ekkor jött a nagy ötlet, ezüstszínű csillagocskák meg cirádák lesznek rajta! Saccperkábé fél órámba telt, plusz a két órás száradás és azóta van nekem csillagocskás laptopom, amit le is fotózok,ha egyszer megcsinálják a szegény fényképezőgépemet, ami egy agresszív gyermek áldozata lett (kölcsönadtam a Húgomnak és az egyik osztálytársa rávágott egy szép nagyot az objektívre és azóta nem mozdul. Volt-nincs cuki S-betűs "szájbersot" kompakt fényképezőgép). Nővéreméhez meg butus vagyok, mert az meg P-betűs lumiksz, én meg csak a sajátomhoz értek. De majd lesz kép. Egyszer. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése