2008. október 29., szerda

Kalandtúra vol. 2.

Na akkor most mesélek bizonyos svéd lakberendezési áruházban tett látogatásunkról. A túra résztvevői: Ledérke, Piri mama, Kedvencnagynéni, Norewa. A megtekinteni, illetve beszerezni kívánt áru: fehér színű, fém ágykeret. Már a parkolással gondjaink akadtak, hirtelen fogalmunk sem volt, hol is van a parkolóház, aztán kiderült, hogy odalenn. Szereztünk cédulát, leraktuk a Zebrát(Ledér járgánya, érdekes a színe...olyan...tarkabarka, ezért Zebra). Bementünk, felcipeltettük magunkat a mozgólépcsőn, követtük a nyilakat és alaposan szétnéztünk. Ottvolt az ágy, láttam teljes életnagyságban, Piri mama közölte, hogy kicsi, ő nem fog elférni mellettem. Körberöhögtük ofkorsz, aludjon a kanapén(amúgy simán el fog férni). Aztán lementünk, vittünk kosarat, amit Ledérrel ketten jól elhagytunk, míg a gyertyákat szaglásztuk. Közben a Hölgyek vettek nekem fűszertartókat(van, de ezt nem lehetett nekik megmagyarázni, mindegy, hasznukat veszem, nem kötelező fűszert tárolni bennük), aztán Piri mama is gyertyázott egy sort, közben beszereztünk egy Sárga Szatyrot, amit kölcsönadnak egy vásárlás erejéig. Ami még belekerült: három darab ruhatisztító henger, mécsestartók(nekem már van...), egy csomag színes gyertya(nem nekem),egy csomag fehér teamécses(ez sem nekem), két sárga törölköző, függönyök és karnisok, fürdőszobaszőnyeg(kettőből egy kék nekem) és egy csomag kajatároló doboz(mert ezt így, csomagokban árulják). A Sárga Szatyrot Kékre cseréltük, ami az ő hazavihető verziója. Ahhoz képest, hogy ágyért mentünk... Na mindegy :D Előbb-utóbb ágy is lesz, de ez már egy másik történet. Holnap újabb túra, csak múlna már el a köhögésem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése