2008. december 25., csütörtök

Arról, hogy ki mit kapott

Kivel kezdjem? Piri mama határidőnaplót kért és kapott, de olyat, amiben külön oldalon van a szombat és a vasárnap(extra kérések rlz). Ledérke Nővérke kapott egy csini piros üvegtálat, mert a piros az ő színe. Huginak gyűrűt hozott az ünnep, meg gyertyát. Ádibabó dvd-t kapott, nagy kedvencünket, Asterixet nézhetjük, ahogy Britanniában teázik a hős inglisekkel. Lüke kutymorgómnak is volt ajándék idén a fa alatt, piros nyakörvet kapott, mert a régit kinőtte(ne szépítsük,kihízta :D ), de ez egyébként is jobban passzol a piros kockás pórázához, trendi az eb, hiába no. Kedvencnagynéni ajándéka még készül, saját gyártású karkötőt kap, ha feljutok hozzá.
Én mit kaptam? Ipari mennyiségű kagylót(igazi tengeri kagyló), meg egy lovacskás képet szalvétából a Hugitól. Ledérkétől egy pulcsit, meg egy csomag illatos-csillagocskás teamécsest. Apu még a múlt héten vett nekem három könyvet(Ennyire jó voltam idén? A múltkor bezzeg kikaptam, szerinte túl szexcentrikus vagyok....Jé...). Ahhoz képest, hogy az Odúprojekt után nem is számítottam semmiféle ajándékra, ez egész jó arány...Bár a két évvel ezelőtti ajándékot (első bekezdésben a lényeg) úgysem lehet túlszárnyalni :) 
Az ünnep mégsem az ajándékoktól volt szép.Egész nap együtt voltunk, sütöttünk-főztünk, este pezsgőztünk is Ledérkével meg Piri mamával, Szobanövény úr mondta, hogy alkoholista nőstények vagyunk, de nem baj az, nekünk jól áll. :P 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése