2009. április 9., csütörtök

Norewa unplugged

Merthogy van már wifi is, kábé tíz perce szereltem össze a Piri mamáéktól elhozott routert. Tehát mostmár blogolhatok ágyból, kádból, wc-ről, főzés közben, evés közben, a lakás bármely pontjáról, bármikor.
Mást is elhoztam Lelkemjóanyámtól, pontosabban loptam. A Ház egyik oszlopán fut némi borostyán, ami az építkezés-bontás-tatarozás közben valószínűleg el fog pusztulni(ha mégsem, akkor minimum túlélőbajnok, vagy engem átvertek az elmúlt tizenöt évben és mű), én meg gondoltam, megmentem, szóval levágtam két hajtást és az egyik úgy tűnik, gyökeret ereszt nemsoká, tehát lesz mit kiültetni, lesz mit adnom ajándékba Anyukámnak, ha elkészül a ház.
Egyébként jól vagyok, tavaszi szünet van, megyek könyvtárazni, aztán háromra Lolita fodrászistene vár és vagy új nőt farag belőlem, vagy az elkövetkezendő három(vagy több, tejóég, mire vállalkozom!) hónapra elrontja az életem és arra kárhoztat, hogy sapkát hordjak negyven fokban is. Bár ha Lolita hajából indulok ki, nem lesz nagy baj, de azt nem szabad látnom, mennyit vág, mert lehet, hogy sírva fakadok. Szeretem a hajam minden milliméterét, na!
De vissza a vezetéknélküliséghez: hétfőn kaptok egy bejegyzést az ágyból ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése