2009. augusztus 8., szombat

40. nap - a vétkezés napja

Ma elméletileg gyümölcsnapom van. Ezzel nem is volt baj másfél órával ezelőttig. Ettem két banánt, egy fahéjas-almás-őszibarackos(és eredetileg szilvás, de én kimazsoláztam belőle a szilvát, mert nem szeretem csak aszalva vagy lekvárnak) gyümölcssalátát, ittam narancslevet, meg sok vizet, ahogy azt kell. De aztán derült égből havibaj és annyira rosszullettem, hogy muszáj volt ennem valamit. Lagzi van, tehát kaptam némi főtthúst meg két kanál paradicsomszószt és mivel tényleg ramatyul voltam, megettem. Fáj is a gyomrom veszettül, de nem érdekel, két falat hús meg a szósz még nem a világ. Még ötven nap, istenek...Tíz napja egy dekát sem fogytam, de ez sem érdekel(rossz a mérlegen a kijelző, szóval lehet, hogy fogytam, csak nem látom), majd hipp-hopp megint eltűnik x kiló, én meg majd csak lesek...
Holnap fehérjenap. Csirkét fogok enni salátával, meg sok kefírt, mert az finom.
A legjobban egyébként a túrós csusza, meg a túrós haluska(nem palóc olvasóim kedvéért: sztrapacska) hiányzik, de ez a tejtermék(fehérje)-tészta(szénhidrát) keverék sehogysem fér bele a diétába, szóval szeptember 28-án ebédre csusza lesz, ha az Odúban leszek, és haluska, ha Piri mamánál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése