2009. augusztus 18., kedd

50. nap - ebéd Vele

Neki, akiről még mindig nem mesélhetek, ma csirkepörkölt jutott, nekem keményítőnap alkalmából petrezselymes krumpli sült káposztával, szívesebben ettem volna babot, de az már (még?) nem volt. Dumáltunk, ettünk, ígértem neki holnapra muffint, szénhidrátnap lesz, szóval megsütöm. Áfonyával, vagy szőlővel, még nem döntöttem el, az biztos, hogy gyümölcsös lesz, mert azt kért. Ez a minimum azok után, hogy hajlandó volt helyrehozni a tegnap esti baklövésemet. Mondjuk szerencsém is volt, de ez már más lapra tartozik. Szóval ha egy kicsit is rendes lány vagyok, akkor holnap reggel épkézláb időben felkelek, hogy legyen süti. 
És mint tudjuk, én rendes lány vagyok. Egyszer meg majd mesélek róla, ha már lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése