2009. augusztus 30., vasárnap

Artista (és egyébiránt okos) eb

Nem tudom, ennek miből vannak a lábai, szerintem gumiból, mert helyből képes közel másfél méter magasra ugrani, pedig egy kis porbafingó, de nevezhetjük talajgyalunak vagy gyökérkaszának is(tiszta gazdája, én sem vagyok valami magas, az első talajmenti fagynál befagy az agyvizem). Meg olyat is tud az eb, hogy jön, felágaskodik a térdemre, megtartom hátulról, ő meg felmászik a lábamon az ölembe és akkor ott elvan, ezt olyankor csinálja, mikor rettenetesen örül nekem, de ahhoz nincs kedve, hogy felugorjon az ölembe, vagy nem is tud felugrani, mert állok. Mert ugye ez a felmászás dolog akkor az igazi, ha a gazda áll. Egyébként ma beszabadult fél percre a szobába, na rögtön az ágyra mászott, de csak azért, mert én még ott heverésztem félálomban, gondolta felébreszt, ha már arra jár. Rendes lány, na, csak kicsit nyálasan meg hangosan ébreszt. Persze amint képes voltam kinyitni a széjjelszáradt számat, rászóltam, hogy húzzon kifele, de nagyon gyorsan, ment is, mint akit seggbe lőttek, behúzta fülét-farkát. Tíz perccel később belesett az ajtón, hogy megvagyok-e még, látta, hogy igen, megcsóválta a farkát, vakkantott egyet, majd kiment. Szeret, szeretem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése