2009. szeptember 14., hétfő

Bloggerinák egymás közt

Volt egy ilyen(igen, az ott egy link) aa-nál, mondtam neki, hogy hétfő dél, Könyvtár Klub, azt minden pesti bölcsész ismeri, szóval nagyot nem tévedhettem, meg is beszéltük, ki miben lesz és hogyan és tényleg piros sportcsuka meg szürke sál, én meg tényleg talpig feketében a rémséges idő ellenére napszemüvegben. Leszólított, én meg hirtelen a nevem is elfelejtettem(nem csak azért, mert szép szeme van és belefeledkeztem a látványba, hanem mert kissé kialvatlan vagyok és már sehogysem forog a nyelvem, Ledérnek is mondtam valami iszonyú hülyeséget, még jó, hogy nem értette), szóval vicces volt a bemutatkozás, aztán lecsüccsentünk, ásványvíz, ananászlé. Beszélgettünk, azaz többnyire én beszéltem, de azért róla is kiderült pár infó, mesélt a négylábú rettenetről, aki macskának álcázza magát, volt szó szerelmekről és informatikusokról, kiderült, hogy van pár közös ismerősünk, ami jó, aztán egyszer csak derült égből Döme, akinek irtózatosan szexis a hangja, legszívesebben egész nap azt a basszust hallgatnám. Jó volt, igazán, szükségem volt erre, hogy ismeretlen ismerőst ismerjek meg. Még találkozunk, és ezt nem fenyegetésnek szánom :P 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése