2010. február 6., szombat


Tudom, hogy édesszájú vagy, és ennek örülök.
Tudom, hogy az egyik fogad kicsit ferdén áll, de nem érdekel, ettől csak szebb lesz a mosolyod.
Tudom, mi a második keresztneved és nem azért nevettem rajta, mert vicces, hanem mert örültem, hogy elárultad.
Tudom, hogy mi a szokás nálatok karácsonykor és kicsit irigy vagyok, mert nálunk nincsenek ilyen szép hagyományok.
Tudom, hogy úgy vigyázol a testvéredre, mint a legdrágább kincsre és megértem, mert nekem is vannak testvéreim, értük én is tűzbe mennék.
Tudom, hogy rajongsz a munkádért, osztozom a rajongásban.
Tudom, hogy a modern művészetet sokra tartod, remélem másban is meglátod a szépet.
Tudom, hogy nem vagy profi táncos, de nem zavar, mert melletted Ginger Rogers lehetek.
Tudom, hogy érdekel az emberi elme, örömmel adtam kölcsön azt a könyvet.
Tudom, hogy szeretlek. A kérdés az, vajon Te szeretsz-e engem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése