2010. március 5., péntek

Még mindig...

...vagyok, élek, remélek, szeretek, vagy inkább csendben rajongok, dolgozom, egyetemre járok, összeegyeztetek, néha stresszelek, sokszor szaladok, de (többnyire) friss, fitt, csinos és felkészült vagyok. Ja és megint 90 napozok egy ideje, lassan már félidőnél járok(Awelám vett rá, nem kellett kétszer mondania). 
Egyébiránt volt Piri mamámnak születése napja múlt vasárnap, jó buli volt, tánc, Sakálvokál(bár Ledérkém hiányzott a kórusból), meg történt egy csomó jó és nem jó dolog a héten, például borult a beosztás a Cégnél, új feladatok, kevésbé vagyok helyhez kötve, ami jó, vagy például meg is fáztam de rendesen(olyan ágynakdőlősen, meg az áldás is elért és még a bölcsességfogam is bedurrant egyik nap), de már helyre jöttem, mi több, kirobbanó formában vagyok, ezt tegnap este Kisfőninek is tudtára adtam, aki egyébként megköszönte áldozatos munkámat(igenis jó munkaerő vagyok, Kedves Olvasó, mostmár én is el merem hinni, hogy van értelme, és igen, még mindig élvezem). Voltam egyébként könyvtárban is, igaz csak addig, míg gyorsan lefotóztam az anyagot, aztán ágyban, párnák közt olvashattam, amit nagyon szeretek. 
Ájlávmájlájf.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése