2010. június 15., kedd

Barangolás Horvátországban 4. rész - Pula

Reggel kitámolyogtam a fürdőszobába(majdnem legurultam a lépcsőn), gyorsan lezuhanyoztam, aztán felkaptam a csíkos(nem röhög a Kedves Olvasó) bikinimet, meg a kis fehér strandruhácskámat és lementem reggelizni. Lolitám még nem volt lenn, a többiek már javában ettek, volt aki már a medence partján süttette a kis (nagy) hasát. Reggeli meg egy jó adag kávé után én is lementem a medencéhez, ledobtam magam egy napozóágyra, de nem vetkőztem még le, nem volt még elég meleg. A két idióta unokatestvérem természetesen pont akkor döntötte el, hogy engem feltétlenül be kell hajítaniuk a vízbe, ruhástul ofkorsz. Alig bírtak megemelni(vannak előnyei annak, ha az ember lánya nem piszkafa), részben azért, mert röhögtek, persze azért csak elvonszoltak, aztán a következő, amire emlékszem, hogy csobbanok. Prüszkölve-szitkozódva másztam ki, mindenki rajtam röhögött, persze aztán én is magamon. Egy örökkévalóság volt, mire megszáradtam, később magamra kentem némi kakaóvajat, meg elkortyolgattam egy citromos sört, aztán úsztam egyet, meg Keresztapus dobált a vízben(azt élveztem), Piri mamával fröcsköltük egymást, röhögtünk nagyokat, főleg azután, hogy Kedvencnagynéni rossz gyógyszert adott Piri mamának, aki kicsit megzizzent, volt bohóckodás a strandkendőjével, popsirázás(kép is van, majd lesz belőle animáció), még több fröcskölés, meg fogócska Keresztapussal. Bolond család...
Késő délutánra kaptuk össze magunkat, aztán elindultunk Pulába, ami a tengerparton van, Porectől délre. Először az amfiteátrumot néztük meg, ez a világon a hatodik legnagyobb, ma is álló amfiteátrum. Innen a városközpontba sétáltunk, megnéztük a diadalívet és az egykori forumon álló Augustus-szentélyt, persze csak kívülről, a belépő ugyanis egy kisebb vagyon volt és a félig nyitott ajtón át láttuk, hogy semmi érdekes nincs odabent. Mikor kellőképp kinézelődtük magunkat, vásárolni indultunk. Makoto az interneten kinézett egy boltot, ahol natúrkozmetikumokat árulnak, oda mentünk hárman(Makoto, Keresztapus meg én), míg a többiek a diadalív környékén maradtak. Miután bevásároltunk mindenféle jóból, megkerestük a többieket és együtt leültünk inni-fagyizni, aztán visszasétáltunk az amfiteátrumhoz, útközben még vettünk ezt-azt, főleg a kicsiknek ajándékba, aztán ismét autóba vágtuk magunkat és visszamentünk Moci tadba. Csirkesalátát vacsoráztunk, meg lecsúszott némi bacardi-cola is, egész este vigyorogtam, mint a tejbetök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése