2011. november 11., péntek

FuckFuckFuck


Eltűnt egy halom postom. Tudom, összeomlott a szerver, le is vadásztam az eltűnt motyót, de egy bejegyzés egyszerűen NINCS meg. A kommentekről nem is beszélve.
Értem én, hogy blogexport, de még sosem használtam, mert FOGALMAM SINCS, hogy működik!
(Kérem az összes igen tisztelt és általam nagyra becsült olvasómat, hogy lesse meg a böngészőjében a feedeket és ha valakinek esetleg véletlenül megvan a keddi New job, new life című postom a feedreaderében, az legyen olyan drága és dobja már át az egészet a norewa kukac gmail pont com emilcímre! Ezerköszönet!)Megtaláltam, sikerült kimásolni (nem, nem importálni, nálam az sajnos nem akart működni)!


update 2012. okt. 18. 10:23

Már itt elgondolkodtam a blog költöztetésén, igen erősen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése