2012. október 29., hétfő

Uff

Már csak egy év hiányzik, a 2008-as, nagyjából februártól. Ha ez megvan, akkor nekiugorhatok a sablonnak. Ha minden igaz, még 200 postom hiányzik, nem tudom, mennyit írtam 2008-ban, a további évek nagyrészét meg a feedreader-ből vadásztam ki, oda ELVILEG minden bekerült.

Egyébként jól vagyok, csak ettől az elcseszett időjárástól mindenem fáj. Főképp a bal vállam, itt sírok szegény Pasinak, hogy nem tudom rendesen megölelni. Na de havazás OKTÓBER VÉGÉN?! Nem rémlik, hogy valaha lett volna ilyen. Talán mégiscsak van valami ebben a klímaváltozás dumában, bár a világvégében továbbra sem hiszek, szerintem annyi volt az egész, hogy nem folytatták tovább a naptárukat, a sok okos meg itt parázik a semmin. Mint 2000-ben, amikor mindenki az Y2K-tól rettegett, aztán meg nagy büdös semmi sem lett belőle. Ez ment a középkorban is nagyjából végig, folyamatosan az Ítéletnapot várták az emberek. Eljön, de nem most. Kinyírja magát az emberiség, de az már nem az én életemben lesz. Az még akkor is jónéhány évtized, ha ilyen ütemben szennyezzük tovább a bolygót. Pont. Filozofálás off. Megyek, inkább keresek valami értelmes elfoglaltságot. Például megszeretgetem Pasit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése