2013. április 17., szerda

Domestic Goddess

Ne aggódj, Kedves Olvasó, nem lesz képesblog ez, csak újabban olyan jó kis illusztrációkat találok a guglin meg a pinteresten, hogy ihaj.
Főzök. Igen, én. Szoktam volt Piri mama beköltözése előtt is, spagettit, rakott krumplit (többnyire a francia verziót, mert nekem az ízlik jobban), meg ami épp eszembe jutott. De mióta Pasival vagyok, egészen eszement dolgaim vannak, chilis bab, cupcake (aki nem tudja mi az, nézzen utána, és innentől ne keverje össze a muffinnal, mert attól idegbajt kapok), de az abszolút agymenés az egy nagy kedvenc, a jalapeño poppers volt. Erről az ételről azt kell tudni, hogy jalapeño paprikát töltenek meg sajttal, bepanírozzák, aztán jól kisütik olajban. Utálatos meló volt, ráadásul a panír nem lett valami hűdeszuper. Ma ennek a csodának egy olcsóbb verzióját csinálom vacsorára, a Burger Kingnél ez chili cheese nuggets fantázianéven fut, sajtfalatok erőspaprikával. Még Gotthykámnál láttam egy rántott sajt receptet, le kell hozzá reszelni a sajtot, gondoltam, ezt módosítom kissé, és akkor talán sikerül itthon reprodukálni ezt a finomságot. Mivel a jalapeño rettentő drága mulatság (egy tízdekás csomag egy ezres), ezért a jó magyar zöld hegyes erőssel próbálkozom, tudom, hogy nem ugyanaz, de egy próbát mindenképp megér, akár még finom is lehet.
A mai másik finomság receptjét itt találtam, ezt is kisebb módosítással csináltam, rögtön dupla adagot gyúrtam a tésztából, valamint én citrom helyett narancsot és kakaóport használtam. Az eredeti recept azt írja, ne adjunk hozzá folyadékot, de nekem sehogy sem akart összeállni a tészta, ezért a narancs levéből is kellett pár csepp. Mindkét finomság jól sikerült, bár a keksz kicsit kemény lett, de majd még kísérletezem vele egy sort, és a továbbiakról mindenképp beszámolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése