2013. április 12., péntek

Glamour-napok vol. 2.

Kicsit másképp alakult a történet, mint terveztem.
Csütörtökön, a terepszemle során botlottam bele a CAMAIEU születésnapi akciójába, gondoltam benézek, és (némi próbálgatás után) megleltem a tökéletes farmert, nem is volt veszélyes az ára, ráadásul 20% lejött belőle, szóval mindenképp megérte, és ingyen fel is hajtják, mert hát alacsony vagyok na. Mindegy, megkonzultáltam előtte Piri mamával a dolgot, azt mondta, feltétlenül vegyem meg. Megtettem.
Ma aztán Pasival beszabadultunk a C&A-ba, ahol vettünk MÉG EGY farmergatyót, mert jó áron volt. NAGYON jó áron. Találtam egy halványrózsaszín alapon fehér mintás felsőt is, azt is megvettem. Elég sok időt eltöltöttünk, mert jónéhány nadrágot megpróbáltam, mire megtaláltam a megfelelőt (fogalmam sincs a méreteimről). Pasi egy inggel, egy pólóval, egy övvel, meg egy csomag (7 db-os, Monday, Tuesday, stb. feliratos) zoknival (és itt borult a lista, mert farmert, övet és alsógatyát akartunk). Innen a New Yorkerbe mentünk, ahol vettem cipőt (balerinát, de sajna nem színeset, egyik se tetszett), a drágám meg napszemüveget (de előtte kiment cigizni), aztán elmentünk enni a KFC-be. Alig volt hely, mert elfelejtettem, hogy az Aréna kajáldája MINDIG tömve van. Hamizás után a SIX-be mentünk napszemüvegtokért, rögtön meg is találtam a tökéletest, úgyhogy felmentünk a Café Frei-be egy jó kávéra (nem volt kedvünk a Starbuckshoz), és ha már ott voltunk, vettünk két könyvet is a Libriben, aztán Pasi hazaindult, én meg a Blahára mentem a Müllerbe arckrémért, meg az ottani H&M-be, mert kinéztem egy blúzt még a terepszemlén, meg is vettem, meg hozzácsaptam egy mini manikűrkészletet, meg egy trikót (és elkerekedett a szemem, a kasszánál az előttem lévő csaj huszonkétezret fizetett, alig vett valamit, én meg háromezer-párszázért tök jó dolgokat). Vásárlás után elcsattogtam a Babóért, mert megdumáltam Ledérkémmel, hogy ma én megyek a gyerekért, szegénykém egy fitt és füligvigyor nagynéni helyett egy zilált és kissé feszült nagynénit kapott, mivel éppenpont lekéstem azt a villamost, amivel 4-re odaértem volna a sulijához. Mire felcaplattam a teremhez, kiderült, hogy a gyerkőcök már levonultak a klubszobába (mert nekik olyan is van). Lementem, gyerek sehol. Atyavilág, mostmilesz, elhagytam a gyereket! Mellettem álló anyuka látja, hogy sápadok, mondja, nézzem meg a másik szobában, biztos mesét néz. Átmentem, láss csodát, ott csücsükélt a kis drágám és elmélyülten leste a mesét. Kijött, kérdeztem, nála van-e minden, ami kell, bólint, mondom a nagy vázlatfüzet is? Hát az sajnos a teremben maradt. Oké, vissza a teremhez, vázlatfüzet a tatyóba, csattogás lefelé. Mivel beígértem neki a gyorskaját, visszamásztunk a Blahára, jól lakott, hazajöttünk, lepakoltam a maradékot, és eldőltem.
Azóta járásképtelen vagyok, de akkoris jó kis nap volt ez. Holnap folytatás Mary Poppins barátnémmal, a beszerzendők a következőképp alakulnak:

Mire van szükségem?
sötét színű, egyenes szárú farmernadrág (H&M, C&A) megvan
hidratálókrém (Müller, Yves Rocher, Rossmann) megvan
napszemüvegtok, mert a régi már foszlik (Six, I am) megvan
közepes méretű táska (Six, I am, Mango, Carpisa, C&A, New Yorker) egyelőre nem találtam meg a megfelelőt
bikini (Tezenis) 
színes balerinacipő (H&M, New Yorker) fekete, de megvan

Mire van szüksége Pasinak? 
farmer (C&A)
öv (C&A, New Yorker)
alsónadrág (Tezenis)

Mit szeretnék még?
kozmetikum (Body Shop, Crabtree&Evelyn, L'occitane, Yves Rocher)
trikó, esetleg vékonyabb pulcsi (H&M, New Yorker, C&A, Orsay, Tally Weijl) megvan
A vonalú szoknya (H&M, C&A, New Yorker, Orsay, Tally Weijl) ellőttem a lehetséges kuponokat, szóval nem valószínű
blézer (New Yorker) átgondoltam, nem kell
könyv (libri) megvan
tea (darlington)
fehérnemű (Women'Secret, Tezenis)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése