2013. december 11., szerda

Termékteszt - LUSH Breath of God parfüm

Via barátnőmtől kaptam ajándékba ezt a csodás parfümöt. A sztorihoz hozzátartozik, hogy eredetileg magának vette, de aztán úgy döntött, nekem adja (mert szeret), mert szerinte kicsit füstös illata van, és az neki nem jó. Gondoltam, üsse kavics, úgyis nagy szerelmese vagyok ennek a márkának, és amúgy is vágytam erre a parfümre.
Háromféle kiszerelésben lehet hozzájutni, 10g-os fújós, 27g-os fújós és 12g-os szilárd kiszerelésben, én ez utóbbit kaptam meg. Hatalmas előnye, hogy úgy működik, mint a testvaj, azaz a kéz melegétől olvad, épp annyira, amennyire szükséged van.

A termékismertetőben  is azt írják, hogy a tibeti templomok füstös illata adta az ötletet, és tényleg kicsit füstös. Eleinte. Később olyan finom és édeskés lesz, mint a nyári szellő. Hamar megszerettem, mert nem olyan erőteljes, mint mondjuk a Karma (másik nagy kedvencem), és nem olyan mű, mint a parfümök egy jelentős része. Természetes, tiszta illat, ahogy azt a Lush-tól már megszokhattuk (érdekes egyébként, hogy minden termékük illatáról, még a cukorkásan édes Rockstar szappanról is a tisztaság jut eszembe). Nem kell belőle sok, elég épp csak hozzáérnie a csuklómhoz a kis stiftnek, és egész nap érzem magamon.
Talán egyetlen negatívuma a krémparfümnek, hogy néha "túlszalad" a stift, amikor kinyomod, de egy pici odafigyeléssel ez a probléma is megelőzhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése