2014. január 31., péntek

Pénteki projekt #16

Címkézz!

A szortírozás részeként igyekszem szépen felcímkézni a dolgaimat, főleg a konyhában. A fűszertartóimat annakidején üvegfestékkel (fekete kontúrral) dekoráltam ki, illetve azzal írtam fel, hogy mit is tartalmaz, de a többi tárolón nem volt rajta, hogy mi is van benne, így fordulhatott elő például az is, hogy só került a kakaós lepény tetejére kristálycukor helyett... De ennek vége, a Pinteresten  találtam pár csodaszép nyomtatható címkét. Van kifejezetten konyha is, én olyat kerestem, amit több helyen is felhasználhatok.
Kinyomtattam, kivágtam, majd felragasztottam őket. Nem kell semmi extra, sima fénymásolópapírral és ragasztóstifttel meg lehet oldani, de ha ragaszkodsz az öntapadós verzióhoz, Kedves Olvasó,  itt találsz elérhető áron etikettet (olyan öntapadós motyót, amire kiválóan lehet nyomtatni).

Hoztam pár képet, meg néhány címkét is, amelyik megtetszik, töltsd le nyugodtan.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése