2006. július 27., csütörtök

Felvételi


Minden olyan jól indult.Kitűnő lett az évvégim idén.A három év alatt végig jeles voltam,az érettségimről mindenki tudja,hogy sikerült(előző bejegyzések egyike beszámol).Reméltem,hogy felvesznek az ELTE pszichológia szakára.Ha oda nem,akkor a másik hét hely közül valahová.Hát bebuktam a pszichológiát.Lehetek esetleg okleveles tehénfejő vagy mittomén,de ezt most nagyon elcsesztem.És kicsit piás is vagyok,de ez kitérdekel?Még a martini ízén át is csak a keserűséget,meg a sós könnyeket érzem.A rohadt büdös halálvágyat,amit utoljára istenigazából elsős gimis koromban éreztem.Azt hiszem megint rá fogok kattanni egy időre arra az életmódra,amit akkor folytattam.Még nem utáltam magam ennyire az idén,pedig volt már rá alkalmam.
Lili is megszökött,már 5. napja,hogy nem találjuk sehol.Kezdek megint szanaszét esni és elegem van és utálom a rohadt életemet és utálom,hogy mindenkit bántok és senki sem marad meg mellettem huzamosabb ideig.Utálom ezt az istenverte csalódottságot,ami most befészkelte magát a kis vörös kobakomba és utálok mindenkit,aki elérte amit akart,mert én nem értem el,én elcsesztem,mert egy öntelt,egoista,önző kis picsa vagyok.
Most még Rúzsa Magdi sem jelent vigaszt.Ő is elérte,amit akart.
Elegem van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése