2006. július 12., szerda

Látványmunka+a szülinapom


Itt ülök a recepción ebben a faroklengető melegben és látványmunkát csinálok,magyarán azt a látszatot keltem,mintha vadul dolgoznék,pedig nem is szoktam én olyat :D Na mindegy,a lényeg hogy épp ezerrel fordítok a sok cuki taljánnak,akik idetévedtek a sörfesztiválra.Nagyon helyesek,folyton vigyorognak valamin.Biztos rajtam :D
Pénteken(7-én)volt a 18. születésnapom.Mókásan indult a nap,anyu jól megölelgetett,meg sógorom a kezembe nyomott egy csokor zőccséget(gyengébbek kedvéért:virágot).Aztán délben jött Viol(megint farmerban :D ),utána Darci,LoD,Lili meg Latinka.Lottiék este jöttek Annamarival.Móni a végén már az asztalon táncolt.Negyed 4 után gondolkodtunk el a lefekvésen,4-kor talán el is aludtam.Na,gondoltam,majd délig alszunk.Egy frászt!Fél 9-kor keltem,pár perccel elöttem ébredt Darci.Aztán LoDék is lejöttek.Hamiztunk,aztán Darci kivételével mindenki hazaszállingózott.Darci csak vasárnap ment el,ami tök jó volt,mert imádok vele aludni :D Horkol,de egyáltalán nem zavar,mert olyan halk és aranyos,mint mikor a kisbabák horkolnak.Egész végig azzal szórakoztunk,hogy telitömtük a szánkat sütivel és úgy dumáltunk.Mint két hülye ork :D
Nagy vonalakban ennyi,képet is rakok fel,majd az beszél.
http://i11.photobucket.com/albums/a170/Norewa/szlinap001.jpg  Erre klikkelve meglátod a képet :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése