2006. július 14., péntek

Új dizájn

Új ruhácskát kapott a blogom,szép kéket.Darcim biztos fog neki örülni,ha majd meglátja.Szerintem nagyon csini lett,meg a kommentelő is sokkal jobb,mint az előzőn.Meg úgy az egész...Most minden megújul nálam a ruhatáramat kivéve(meg a zenei ízlésemet.Az lassabban alakul).Az még egy jó darabig fekete marad.Majd ha egyszer valaki csinál nekem egy kisbabát,akkor felveszek színeset míg őt várom,mert azt úgy kell,de aztán visszavedlek feketébe.Babonás vagyok,ha az ember gyereket vár,ne vegyen fel feketét.Naszóval megújulás.A szobámon is dolgozom,üveget festek,posztert mancsolok(tenyérlenyomatok a fehér papíron),csillárdíszt gyártok gyöngyökből és origamiból,gyertyákat pakolok(feng-shui gyertyák),ezüstöt fényesítgetek,ilyesmi.Hazaköltöztem,vagy mifene,még ha csak erre a nyárra is.Rendet kell tennem magam körül és magamban is,legfőbb ideje törődni a körülöttem lévő dolgokkal,meg az emberekkel,meg szegény pici Liliommal,aki lehet hogy kap saját blogot,mert már annyit írok meg beszélek róla,hogy kiérdemli.Még kitalálom...
Ma egyébként semmi izgis nem történt,leszámítva hogy elfelejtettek kólát rendelni(2 decis üvegekben kimérve)így nekem kellett lemásznom kétliteres flakonokért a málhazsákkal.Baromi nehéz volt,de majd kérek veszélyességi pótlékot anyámtól :D Úgyis ő fizeti a látványmunkámat,meg nála van az a pénz is,amit apu adott.Mert anyunak mindig szívesen adok kölcsön:).Ja meg volt ma még nagy vihar is.Lilike kiszaladt,én meg jól eláztam,míg őt hajkurásztam,mert a nagy dögés-villámlásból eső is lett a végére.Most is szemerkél még,de nem vészes,már nem villámlik.Szörnyen fosok a vihartól,mert egyszer régen a Nyírjesben belevágott a házba a villám.A szauna mellé,mi meg épp szaunáztunk...Elromlott minden,tévé,magnó,videó,telefon,a kovácsoltvas állólámpa(ezt az egyet sikerült megmenteni,azóta is a szobámban áll.Nagyon szeretem mert szép és a fénye is erős,na nem nagyon,de jól lehet mellette olvasni meg szunyálni is).
Tegnap olvastam Robi blogját.Tökre meghatódtam a bejegyzésétől,amit a szülinapomra írt.Képeket is rakott fel rólam,kiskorit is,meg mostanit,nagyon mókás,érdemes megkukkolni :D
Na pápá,mára ennyi bőven elég belőlem.Majd sikítok,ha csináltam blogot Lilinek is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése